diumenge, 1 de juny del 2008

Amor Petit!

De quin estel t'has despenjat, amor petit...?
Com has sabut guarir l'escletxa gran,
que m'han obert al pit?
On has collit aquest perfum,
que m'ha envaït els cinc sentits?
Si no és abril,
si no és abril,
amor petit.

On has desat els teus juguets,
i els mitjons blancs de fil...?
De quina lluna has pres l'argent,
que dus entre els teus dits...?
I dius que amb mi vols fer-te gran,
i quan t'escolto em faig petit.
No corris tant,
no corris tant,
però corre amb mi.


[ Joan Isaac]


_


Dedicat, al meu amor petit.

-Perque, els teus ulls són mon tresor.


Alba hurtado.

2 comentaris:

Mon ha dit...

Ooooooooooooooooooooooooh, m'enlluerna i em deixa ull presa l'amor que es respira aquí dins :'(

La Mercè i jo farem el club solteronas saltironas. JI JI JI.

Apa xD

Elena.

Mon ha dit...

Molt intrigat em teniu amb els vostres poemes i cançons. Qui us ha fet llegir i escoltar Joan Isaac? O és una troballa teva?
Mon