dimarts, 13 de maig del 2008

Que tinguis sort

Hi ha certs aspectes del matrimoni que no es manifesten de forma immediata. Feia sis, set mesos que estava casat -feliçment casat, alegrement casat- i de sobte un dia vaig dir-me "NO podré estar mai més amb cap altra dona nua, mai MÉS? Seriosament?... en altres paraules, amb tota la gent diferent, tipus de cossos, i talles. Estàs dient: Aquests són els darrers pits que toco? Interessant... Em sembla que encara no ho havia entès".
S'ha de deixar reposar. Tornar a conmsiderar-ho l'endemà. El que dic, és que aquestes mans no tornaran a tocar cap altre dona. En cap altre situació?.. Ni que ens trobem en països diferents? És que ens hem tornat bojos o què?
Ui-uiui... Així, el que dic és: "No".. "No" és la paraula a la qual m'agafo... Carai... i el mateix per a tu? Sóc al darrer home que veuràs nu? Uau... bé, que tinguis sort.

Anna Blanch "Sobreviure en parella"

2 comentaris:

Mon ha dit...

sóc l'anna "blanche". no sé si només és un blog de poesia, però ho confesso la poesia no m'agrada.

aquest text,és un fragment del llibre "sobreviure en parella". us el recomano. la veritat és que és un bon llibre, i et fa reflecionar sobre les coses habituals que surgeixen entre parella.
molt irònic i divertit.

Mon ha dit...

Anna, sóc l'Elena, amb el teu permís m'agafaré una mica la justicia per la meva mà i editaré el teu text posant el teu nom i destinant-lo a la seva etiqueta corresponent.

M'apunto el títol del llibre, que per l'estiu molts són pocs xD

un petó!

Elena.