dijous, 8 de maig del 2008

Res, és clar

Entra poca llum per la finestra
suficient per veure volar la pols.
Àcars que no saben si pugen o baixen
a l'instant d'una habitació fosca
que va deixant d'existir.

És mínima l'acció i qualsevol moment
em fa dubtar si creixo,
o més aviat em faig petita.

Puc palpar els moments més buits,
I no trobo sorra per omplir-los,
ni tan sols coure per tapar el forat
que ens ha deixat la tardor.

Des de que el temps és groc,
i el verd s'amaga,
des de que penso la teva olor
i no aconsegueixo trobar-la...

...Només m'acompanya la incertesa,
de no saber si això em fa créixer,
o més aviat em fa petita.

Elena Ponce

3 comentaris:

Mon ha dit...

És bastant pedant això de ser la primera, i de moment la única, que comenta el meu escrit, així que no diré res més, era més que res per desvirgar, en quant a comentaris, per segona vegada aquest lloc.

Elena.

Ella ha dit...

Què boniiiiiiiiiic!
ja saps que m'encanta com escrius.

en fi, signo des del meu blogspot i així sabreu que sóc jo.

Per cert, si algú em dóna permís, publicaré una cançó d'Adrià Puntí (incloent-hi la lletra.

Mercè.

Mon ha dit...

Penso que el poema s’entén perfectament, cadascú diferent perquè te una mentalitat diferent, com qui diu que cada persona es un mon doncs cadascú ha interpretat el poema a la seva manera i amb la seva història. M’ha agradat molt!


Paula!