divendres, 9 de maig del 2008

Realitat

-He estat pensant en allò que em vas dir.
-Que jo vaig dir?
-Si. Sobre com sovint sents que observes la teva vida des de la perspectiva d’una anciana que està a punt de morir. Recordes?
-Sí, segueixo sentint-me així de vegades. Es com si mirés enrere en la meva vida, com si la meva vida conscient fossin les seves memòries.
-Exactament. Vaig escoltar que Tim Leary va dir quan s’estava morint que anhelava el moment que el seu cos estigués mort, però el seu cervell encara visqués. Diuen que hi ha activitat cerebral de 6 a 12 minuts desde que tot s’apaga. I un segon en la consciència d’un somni, bo, és infinitament més durador que un segon conscient. M’entens?
-Sí, clar. Per exemple, em desperto i són les 10:12, em torno a dormir i tinc aquests llargs, i bells somnis que semblen durar hores, i llavors em desperto i són les... 10:13 .
-Exacte. I vam parlar de 6 a 12 minuts d’activitat cerebral. Vull dir, podria ser tota la teva vida. És a dir, tu ets aquesta dona mirant cap a enrere a tot.

Paula Sánchez

6 comentaris:

Mon ha dit...

segueixo la tradició de aixó de desvirgar els comentaris!
aquest petit fragment no te titol ja que ho vaig trobar un dia tal i com està. l'he traduit al català.
espero que os agradi!

paula.

Mon ha dit...

Així m'agrada, que col·laborem :)

Elena Ponce & Mercè Cama

Mon ha dit...

No han passat ni uns minuts i ja heu penjat més coses. Us falta signar el text i dir d'on ha sortit.

Mon

Mon ha dit...

M'agrada molt!

Mon

Mon ha dit...

Ja he posat els noms.
Aquest text no se sap de qui és.


xD

Elena

Mon ha dit...

M'agrada allò del somni llarg quan en realitat només ha passat un minut, suposo que perquè moltes vegades em passa :)

Mercè.